Altman | Hero image

Hodinky Raymond Weil Jasmine

Hodinky Raymond Weil Jasmine byly na trh uvedeny při příležitosti 35. výročí značky Raymond Weil. Modelová řada se stala úspěšnou a v roce 2011 byla podpořena reklamní kampaní, jež nesla heslo: „Přesnost je mou inspirací.“ Celá řada se točí kolem hudby, která je nekonečnou inspirací společnosti. Hodinky se objevují i v luxusní a vytříbené atmosféře koncertního sálu Victoria v Ženevě a udržují tak dynamickou a inovativní představu značky. Hodinky Raymond Weil postupem času a s podporou dalších významných kampaní zaujímají místo v řadách luxusních hodinek.

Celkem nalezeno 3 položky

Jasmine

Raymond Weil

Jasmine

42 800 Kč

Jasmine

Raymond Weil

Jasmine

52 400 Kč   41 920 Kč

Jasmine

Raymond Weil

Jasmine

46 500 Kč   37 200 Kč

O značce Raymond Weil

Jako jeden z mála výrobců hodinek je Raymond Weil od svého vzniku v roce 1976 po celou dobu rodinou firmou. Zakladatelem společnosti je pan Raymond Weil, který měl vizi vytvářet vysoce kvalitní hodinky s originálním designem. Jména jednotlivých modelových řad vybíral pan Weil ze světa umění a hudby, například Toccata, Tango nebo Amadeus vydaná v roce 1983, která je pojmenovaná podle rakouského skladatele Amadea Mozarta. Roku 2006 ve firmě začíná pracovat již třetí generace, která dala podnět k vzniku nových modelových řad. První je hi-tech řada Nabucco pro muže a druhou je řada Freelancer. O rok později ji doplňuje další řada – Maestro, která poprvé ve firemní historii obsahuje indikaci fáze měsíce u automatického strojku. Další řadou určenou výhradně ženám je Noemia (2009), která oplývá jemnými rysy a vybranými materiály. Pokračováním spojení značky a hudby bylo vydání limitovaných hodinek na počest hudební skupiny The Beatles a modelem Maestro Beatles limited edition. Později i dalšími hudebníky s modely Tango 300 Bob Marley, Freelancer David Bowie, Maestro Buddy Holly či druhou spolupráci s Beatles - Maestro „Abbey Road“.